תקנון שיווק שותפים

 Arvatz Jewlery's  

 

ברוכים הבאים אל האתר שמייצג את רשת השותפים ״Arvatz Jewelry״באתר זה שימוש בלשון נקבה ו/או זכר הינם מהווים פניה לשני המגדרים, בתקנון זה.אתר אינטרנט ומערכת שותפים המיועדת לחבר בין בעלי עסקים לבין משווקים עצמאיים. אנו ממליצים לך לקרוא את תנאי השימוש בעיון לפני גישה ושימוש באתרינו. תנאי השימוש שלהלן מנהלים ומפקחים על שימושך באתר www.arvatz.co.il או ובכל כתובת  בדומיין של אתר זה, כגון https://arvatz.co.il/contact/ או https://www.arvatz.com/registration/ או כל כתובת אחרת תחת הדומיין הראשי www.arvatz.co.il / www.arvatz.com התוכן וכל השירותים הזמינים באתר או באמצעותו. האתר הינו בבעלותו של א.אוהד יזמות ושירותים, והמשך השימוש שלך מהווה את הסכמתך המלאה לתנאי שימוש אלה. אם אינך מסכים לתנאים אלה, אנא הימנע מכל שימוש באתר באופן מידי. אנו עשויים לבחון/לשנות הסכם זה באופן חלקי או מלא בכל עת שאנו רואים להתאימו ללא הודעה מוקדמת. אנו נאסוף מידע על שימושך ב- www.arvatz.co.il,  לאחר כל שינוי כאמור יהווה את הסכמתך לשינויים כאלה. הגרסה העדכנית ביותר תמיד תפורסם בחלק העליון של דף זה בכל עת בה אנו בוחנים/משנים את התנאים.

מונחים, תנאי שימוש והגבלות

סקירה כדי להיות שותף של Arvatz Jewelry עליך להסכים לציית לתנאים ולהגבלות (להלן “תנאים”) הכלולים בהסכם זה. אנא קרא/י את הסכם זה בקפידה לפני הרישום והשימוש באתר האינטרנט של Arvatz Jewelry . על ידי מילוי דף ההרשמה ושימוש באתר האינטרנט של Arvatz Jewelry את/ה מציין/נת את הסכמתך להסכם זה ולתנאיו. אם אינך מסכים/מסכימה להסכם זה, אל תשתמש/י בשירות. עליך להיות לפחות בן 18 (שמונה עשרה) שנים כדי להיות שותף/פה ולהיכנס להסכם זה. הסכם זה הוא בין Arvatz Jewelry לך, כמשתמש של Arvatz Jewelry (“את/ה”).

תיאור השירות Arvatz Jewelry פיתחה ומפעילה רשת פרסום ושיווק מקוונת המורכבת משותפים המפרסמים פרסומות לשותפים באתרי האינטרנט שלהם (“הרשת”) ו/או ברשתות החברתיות השונות. המפרסם הוא ספק השירותים, הנגישים דרך כתובת האתר של המפרסם המפורטת בהזמנה (יחד עם כתובת אתר חלופית או של יורשת, “אתר המפרסם”).הרשת נגישה באמצעות כתובת האתר www.arvatz.co.il (יחד עם כל כתובת אתר חלופית או יורשת, בהתאמה “אתר Arvatz Jewelry”).Arvatz Jewelry פיתחה ומפעילה רשת מאתר האינטרנט שלה www.arvatz.co.il הנקרא   Arvatz Jewelry Partners(“הרשת”) המאפשרת לאתרי אינטרנט להריץ ו / או להשתתף בתוכניות שותפים. אתה רוצה להיות שותף ברשת ולנצל את הרשת כמפרסם או משווק ישיר. כבעל אתר ברשת, אתה תקים הסדרי שותפות עם שותפים חיצוניים. אשר אתה תהיה אחראי להם.

תנאים כלליים

הגדרות: “המפרסם” פירושו, שלושה תנאים מצטברים: בעל אתר שקיבל עמלה עבור מכירה שהתבצעה על ידו בלבד והמכירה מומשה, לא היה ביטול. והתשלום עבורה נגבה ע"י  Arvatz Jewelry. “יום עסקים” משמעותו, כל יום שאינו יום שאינו יום שישי, שבת, או יום חופש בבנק או חג לאומי בישראל.“פרסומאי” פירושו, בעל אתר המקבל עמלה עבור הצבת קישורים של שותפים המפרסמים באתר שלו בכפוף למכירת המוצר, ומימושו לרבות גביית התשלום עליו.ע"י Arvatz Jewelry.“קישור” פירושו, היפר קישור לאתר של המפרסם באתר של השותף של המפרסם, שכאשר לוחצים עליו, משרת את האתר של המפרסם בדפדפן של המבקר. הקישור עשוי להיות בצורת טקסט, כפתור, פרסומת או כל פורמט אחר המקובל על בעל האתר המפרסם “קליק תקף” פירושו, קליק מאתר של שותף של המפרסם לאתר של המפרסם, שכתוצאה ממנו מוצג בפני המבקר דף האינטרנט של המפרסם. קליק נחשב לתקף על ידי מערכת Arvatz Jewelry כאשר הוא עומד בקריטריונים מסוימים, כפי שהוגדרו באתר Arvatz Jewelry או בהסכם זה, אשר עשוי להשתנות מעת לעת. “מבקר” פירושו, כל אדם, גולש אינטרנט או משתמש אשר לוחץ על קישור.

שירותים אתה רשאי למקם ולהסיר קישורים באתר שלך על פי שיקול דעתך.

Arvatz Jewelry

א. יגדירו את רמת העמלה המשולמת ואת מבנה תשלום העמלה.

ב. רשאים לשנות את גובה העמלה, או המבנה תשלום או להפסיק את תשלומי העמלות בכל עת.

ג. אחראים להודיע לך על שינוים כלשהם בתשלומים.

התחייבויות Arvatz Jewelry

Arvatz Jewelry תספק תמיכה בדוא”ל עבור הרשת.ו/או ב- "whatsApp"

Arvatz Jewelry תעביר את המידע והנתונים של המפרסם לפרסומאים, בעת ההרשמה לתכניות השותפים של המפרסם דרך הרשת.

 

תשלומי עמלות ואגרות

בתמורה לאירוח הקישורים באתר האינטרנט שלך, Arvatz Jewelry תשלם לך עמלות.

אתה מאשר ומסכים שלמפרסם יש את הזכות לבטל כל תשלום עמלה עבורך, מסיבות, הכוללות אך לא מוגבלות, להזמנה או ליד שלא הושלמו או שהמפרסם מסיק באופן סביר שהעסקה הינה מזויפת או שאינה תקפה מסיבה אחרת.Arvatz Jewelry רשאית לבטל כל עמלה שהוצגה לאחר תקופת הביטול, כאשר Arvatz Jewelry ביטלה עסקה בנסיבות חריגות בלבד.Arvatz Jewelry תסיר כל עסקה שבוטלה מהחשבון שלך באופן מידי.Arvatz Jewelry תודיע לך בדוא”ל על הסיבה לביטול כזה. אתה תקבל תשלום עבור העמלה בכפוף לכך שסיפקת את המידע הבא באופן מלא: שם מלא, שם חברה (אם נדרש), כתובת מלאה, פרטי חשבון בנק מלאים ומספר עוסק מורשה או פטור (במידת הצורך). Arvatz Jewelry רשאית לעכב תשלום מכל סיבה שהיא הכוללת, אך לא מוגבלת, חשד לפעילות הונאה או זיוף.

הכסף שנצבר בחשבונך אינו צובר ריבית. הרווח שלך הוא 5% ממחיר המוצר שנמכר בניכוי דמי משלוח ומע"מ. ו/או לפי השיעור המצויין  ברשת השותפים .

מהו המינימום להעברה?

התשלומים מתחילים לאחר שצברת מ- 600 ₪ ויותר, מהכנסות תוכנית השותפים. אם חשבון השותפים שלך לעולם לא יחצה את ה-600 ₪, העמלות שלך לא יתממשו או לא ישולמו. אנו אחראים רק לתשלום חשבונות שחצו את רף ה-600 ₪.

ביטולים של מכירות במידה ולקוח רכש מוצר כלשהו והמכירה הגיעה דרך קישור שותף שלכם ונרשמה על שמכם, יש תקופה בת 30 יום שבו אותו לקוח יכול לבטל ולקבל החזר כספי. במידה והלקוח ביטל בתקופת אחריות זו, העמלה תבוטל ותרד מסך העמלות שצברתם.

על מנת שתוכל לקבל עמלה ותשלום, מההפניה שלך, וכדי שמכירת המוצר תהא "כשרה להרוויח כסף זה, הלקוח צריך ללחוץ על קישור מיוחד, שניתן למצוא אותו באזור האישי שלך באתר שלנו. נוסח הקישור הוא בצורה הבאה

https://arvatz.co.il/affiliate-/שם-המשתמש-שלך/

את הקישור שלך ניתן למצוא ולהעתיק מהאזור האישי שלך/
ניתן ליצור שם לקמפיין שבו תוכלו לפרסם אותנו וכך תיצרו לעצמכם כספר קישורים עם השם שלכם + שם הקמפיין. הקישור נראה ככה

https://arvatz.co.il/affiliate-/שם-המשתמש-שלך/?campaign=שם-הקמפיין-שבחרת

 אנו נשלם עמלות רק עבור רכישות שהתבצעו דרך הקישורים המזוהים אוטומטית על ידי המערכות שלנו. אנו לא נשלם עמלות אם מישהוא אומר שרכש או שהזין קוד הפניה אם הוא לא השתמש בקישור המזוהה על ידי המערכות של Arvatz Jewelry.

איך הכסף מועבר אליכם? העמלות יועברו אליכם באמצעות העברה בנקאית, ו/או ע"י "Bit" על ידי א. אוהד יזמות. כנגד חשבונית תוך 30 ימי עסקים מיום פתיחת בקשת התשלום , ולכל היותר תוך 60 ימים. הודעה על כך תישלח לך באימייל שהזנת.

עצמאיים (בעלי תיק עוסק פטור/מורשה ) או חברות בע"מ יקבלו תשלומים כנגד קבלה/חשבונית מס. במידה והמפיץ יכול להנפיק קבלה בלבד, יקוזז מע"מ בשיעור 17% מסכום העמלות בתשלום.

משתתפים שאינם עצמאים יקבלו תשלומים בהפחתת מס הכנסה במקור כחוק בהתאם לאישור ניכוי מס במקור הקובע את גובה המס אותו הם נדרשים לשלם, או 30% במידה ולא יוצג אישור הנ"ל. לחילופין יוכלו המשתתפים האלה להמיר את העמלות שלהם במוצרים.

הבהרה במידה והמשתתף הפסיק את השתתפותו בטרם צבר את הסכום המינימאלי או הודח בגלל הפרת תנאי השימוש, לא יהיה זכאי לתשלום ו/או לפיצוי כלשהוא מצד Arvatz Jewelry.

חסימת משווקים שפועלים בזדון

Arvatz Jewelry רשאית לחסום משווקים שפועלים כנגד תקנון זה ומכניסים לידים בדרכים הבאות- הכנסת לידים ידנית, הכנסת לידים של חברים וקרובי משפחה, הכנסת לידים על שם עצמם. בחתימה על תקנון זה אני מאשר שלא אהיה זכאי לקבלת תשלום עבור לידים מסוג זה .והכל בכפוף לכל האמור בהסכם זה ומבלי לגרוע ממנו.Arvatz Jewelry רשאית לחסום משווקים המשווקים באופן אורגני עם מסרים שגויים, שיקריים ומטעים. כמו כן לא ניתן לקבל עמלה עבור לידים שהוכנסו עם פרטים של המשווק או לידים עצמיים. אין תשלום עבור לידים שלא מומשה המכירה ולא התקבלה תמורה מלאה על מכירת המוצר. חל איסור מוחלט להשתמש בשם של Arvatz Jewelry בפרסומים שלכם בפייסבוק או כל רשת חברתית אחרת, במיילים ש אתם שולחים, בדפי נחיתה שאתם בונים, וכל פרסום שאתם יוצרים.משווק אשר ישתמש ב  Arvatz Jewelry לא יוכל לשווק יותר במערכת השותפים ולא יהיה זכאי לקבל את העמלות שנצברו לו.

הרשמה הינך חייב להיות בן 18 ומעלה כדי להיות חלק מתוכנית זו.הינך חייב להיות בן אנוש. חשבונות הרשומים ע"י "רובוטים" או בשיטות אוטומטיות אחרות אינם מורשים להירשם. ולקחת חלק בתוכנית זו. עליך לספק את שמך המלא החוקי, כתובת דוא"ל חוקית וכל מידע אחר שיתבקש להשלים את ההליך. אדם או ישות משפטית אינם רשאים להחזיק יותר מחשבון אחד בתוכנית השותפים.  סוגי אתרי האינטרנט הבאים אינם מורשים להשתתף ברשת: אתרים למבוגרים המציגים מודעות באנר למבוגרים, אתרי Warez, אתרי אינטרנט של ROM ואתרי אמולטור. Arvatz Jewelry שומרת לעצמה את הזכות לקבוע אם אתר אינטרנט לא יורשה להשתתף ברשת. אתה מסכים שקראת את התיעוד ברשת, שזמין עבורך, ואתה מבין את מאפייניו ואת הכללים שבו. כחלק מתהליך ההרשמה, אתה תבחר צירוף של דוא”ל וסיסמא שבהם תשתמש על מנת להיכנס לאזור המפרסם (Affiliate) שלך בתוך הרשת. אתה מתחייב ונושא באחריות לספק ל- Arvatz Jewelry מידע מדויק, שלם ומעודכן בכל עת. אינך רשאי לבחור את שמו של אדם אחר מתוך כוונה להתחזות לאותו אדם או להונות חברים ברשת או משתמשים אחרים באשר לזהותך האמיתית. אתה מסכים כי Arvatz Jewelry יכולה להסתמך על כל מידע, הודעה, הוראה או בקשה אשר יועברו ל- Arvatz Jewelry על ידיך, ואשר Arvatz Jewelry עשויה להאמין באופן סביר שהם אמיתיים ואשר נשלחו או הוצגו על ידי אדם ש- Arvatz Jewelry עשויה להאמין באופן סביר שהוא מורשה לפעול בשמך. עליך להודיע ל- Arvatz Jewelry באמצעות מרכז התמיכה על כל שימוש בלתי מוכר או חשוד כבלתי מורשה בחשבונך, או על כל הפרה ידועה או חשודה של אבטחה, לרבות אובדן, גניבה או גילוי בלתי מורשה של כתובת הדוא”ל והסיסמא שלך. אתה תהיה אחראי לשמירה על סודיות הדוא”ל והסיסמא שלך ואתה אחראי לכל שימוש או פעולה בחשבונך, כולל שימוש בחשבון על ידי צד שלישי המורשה על ידך לפעול בחשבונך. כל פעילות מזויפת, פוגעת או בלתי חוקית אחרת עשויה להוות עילה לסיום על ידי Arvatz Jewelry ולהפניה של הרשויות המתאימות במדינה הרלוונטית.

קבלת דוורים למייל ברגע שהנך נרשם למערכת השותפים ופותח משתמש, אתה מאשר כי החברה רשאית לשלוח אליך מיילים פרסומיים למייל שאיתו אתה נרשם.
אתה יכול להסיר את עצמך מקבלת דוורים אלו בכל עת, בתחתית אותו מייל.

שימוש בשירותים אתה מסכים שהנתונים והמידע של המפרסם יועברו לפרסומאים לשימושם העצמי כחלק מהשתתפותם ברשת. אתה מסכים ש- Arvatz Jewelry יכולים לשלוח לך הודעות דוא”ל כחלק מהשירות שמספקת הרשת, לרבות אך לא מוגבלת, חדשות הרשת, התרעות רשת ועדכוני תוכניות. ניתן לגשת להגדרת העדפות אופציונליות לדיוור באמצעות לוח הבקרה של הדוא”ל בממשק של Arvatz Jewelry.עליך לעמוד בכל התנאים וההנחיות של התכנית (“הכללים”) החלים על כל תוכנית פרסום המוצעת על ידי Arvatz Jewelry בתוך הרשת שתבחר (“כל תכנית”).אתה מצהיר ומתחייב בפני Arvatz Jewelry כי:יש לך את כל הזכויות הדרושות כדי להעניק את הזכויות ואת הרישיונות שנקבעו בחוזה שלך איתנו.

  • שלא התוכן שתספק לרשת ולא כל חומר שייתכן שתקשר אליו באמצעות תוכן הרשת שלך, יכיל כל דבר שהוא משמיץ, מגונה, משקר או מטעה או אשר מפר אחרת זכויות קניין רוחני או זכויות של כל אדם;
  • השימוש בתוכן שתספק לרשת לא יפר כל חוק או תקנה החלים עליה. אתה מסכים שלא היו כל התחייבויות או ערבויות מאיתנו לתוכן זה ושאף עובד של Arvatz Jewelry לא הבטיח הבטחה או התחייבות שאינה מופיעה כאן. אתה מסכים לשפות ולשמור ש- Arvatz Jewelry וכל אחד מהמנהלים שלנו, העובדים והסוכנים שלנו, חופשיים מכל ונגד תביעות, התחייבויות, הוצאות, הפסדים, עלויות או נזקים שנגרמו או שסבלו וכל תביעה או הליכים משפטיים המובאים או מאוימים, כל מקרה הנובע מכל הפרה או הפרה של זכויות של צד שלישי, או כל הפרה של כל התנאים וההגבלות.
  • אתה מסכים שלא תספק, תקדם, תפיץ, תמקם, או תפרסם בכל דרך אחרת כ”מפרסם של הרשת” כל תוכן או אתר שמכיל תוכן, שהוא דיבה, משמיץ, גס, פורנוגרפי, פוגע, מזויף או מפר כל חוק. מאחר ש- Arvatz Jewelry אינה רשאית לעיין בכל המידע שמסופק על ידך, אתה תישאר האחראי הבלעדי לתוכן שלך ולאתר האינטרנט שלך.

אתה מתחייב ומצהיר שתעמוד בכל החוקים והתקנות הרלוונטיים ובכללי הארגונים התעשייתיים הרגולטורים והתנדבותיים ותשיג ותבצע תשלום עבור כל הרישיונות, ההסכמות וההרשאות הנדרשות, המתייחסות לכל החומרים המסופקים בהסכם זה. אתה מתחייב לציית ולעמוד בכל החוקים והתקנות של האיחוד האירופי וחוקי ותקנות המדינות, אשר נאכפים מעת לעת, הכוללות, אך אינן מוגבלות, את הוראת האיחוד האירופי (2002/58/EC) והסעיף הכללי להגנת מידע ונתונים (EU 2016/679).

אתה מאשר ומסכים כי הקישורים:

  • לא יוצבו בקבוצות דיון או כדיוור דואר אלקטרוני לא רצוי;
  • ימוקמו באופן כזה שאינו מטעה כל מבקר ועם כוונה לספק קליקים תקפים עבור המפרסם הקשור לקישורים אלו.

Arvatz Jewelry עשויה לקבוע שכל אתר אינטרנט אינו הולם ועשויה להסיר את אתר האינטרנט של המפרסם מהרשת, כאשר במקרה זה רשאית לעכב עמלות הקשורות לכל המכירות שנוצרו באמצעות האתר שלך. עליך ליידע את המבקרים על שימוש ב-cookies" "של צד שלישי. המפרסם יפרסם קישור בולט למדיניות הפרטיות של המפרסם, אשר תספק מידע מפורט על עיבוד של המידע וכיצד ניתן להשבית אותו.

שימושים אסורים אינך רשאי ונאסר עליך להשתמש באתר, בשירות או בתכניו, בחומר או במידע:(א) לכל מטרה או פעילות בלתי חוקית; (ב) לגרום או לבקש ממשתמשים אחרים או מכל אדם אחר לבצע או לעסוק בפעילויות בלתי חוקיות; (ג) לעסוק בהפרה של חוקים, תקנות, כללים, תקנות או צווים בינלאומיים, פדרליים, פרובינציאליים, מקומיים; (ד) לעסוק בהפרה או פגיעה בזכויות הקניין הרוחני שלנו או בזכויות הקניין הרוחני של משתמשים אחרים או אתרים מקושרים; (ה) להתעלל, להטריד, לפגוע, להשמיץ, לאיים או להפלות על בסיס גזע, מין, מוצא אתני, דת, מוצא לאומי, גיל, חולשה או נכות; (ו) לשלוח לנו מידע שגוי או מטעה; (ז) להעלות, לשלוח, לפרסם או להעביר וירוסים, תולעים או כל סוג אחר של תוכנות זדוניות, אשר יכול, בכל דרך, להשפיע על הפעולה או הפונקציונליות של השירות או של כל אתר מקושר; (ח) לאסוף או לעקוב אחר המידע האישי של אחרים; (ט) לדואר זבל, לפארמינג, לפישינג, בתור אמתלה, לזחילת רשת, לעכביש רשת או לכריה; (י) לכל מטרה או פעילות מגונה, בלתי הולמת או בלתי מוסרית; או (יא) לעכב או לבטל את תכונות האבטחה של השירות או כל אתר מקושר.

תנאים משפטיים

אחריות מוגבלת אתה מאשר שהרשת, השימוש בה ותוצאותיו של שימוש זה כאמור, מסופקות “כמו שהן” ועל בסיס “לפי זמינות”. ככל שהדבר מותר על פי חוק, Arvatz Jewelry אינה מעניקה אחריות כלפיך, מפורשת או משתמעת, לרבות, אך לא רק, אחריות משתמעת על יכולת המפרסם וכושרו למטרה מסוימת, בהקשר לרשת, השימוש בה ותוצאותיו שימוש כזה. מבלי להגביל את הוויתור, Arvatz Jewelry מתנערת במפורש מכל אחריות כי(א). הרשת והשירותים שלה יהיו ללא הפרעות או ללא שגיאות, (ב). כי פגמים יתוקנו, (ג). כי אין וירוסים או רכיבים מזיקים אחרים (ד). כי שיטות האבטחה שבהן נעשה שימוש תהיינה מספקות, או (ה). לגבי נכונות, דיוק או אמינות.

כתב ויתור: הנך מוותר/ת בזאת באופן מוחלט על כל טענה ו/או תביעה בעניין נזק ישיר או עקיף, נזק עסקי ו/או בריאותי ו/או רכושי אשר ייטען כי נגרם כתוצאה משימוש באתר ו/או חדירה למידע אישי או עסקי באתר ו/או תקלות תוכנה (“באגים”) באתר ו/או וירוסים או תוכנות ריגול שהועברו כתוצאה משימוש באתר ו/או כל סיבה אחרת. כל תביעהו/או טענה בעניין זה לא תעלה על גובה הסכום שנצבר לזכותך במהלך השימוש באתר. וויתור זה הינו מרכיב יסודי ובסיסי ביחסי העבודה בין האתר למשתמשים בו, והנך מצהיר כי במסגרת שיקולי הסיכוי והסיכון, לקחת בחשבון מרכיב זה בהתקשרותך עם האתר.

הגבלת אחריות במידה שהדבר מותר על פי החוק, Arvatz Jewelry, ספקיה או משווקיה אינם מקבלים אחריות בגין תביעות, התחייבויות, הוצאות, הפסדים, עלויות או נזקים (לרבות אך לא רק, נזקים בגין כל הפסד תוצאתי או אובדן הזדמנויות עסקיות ו / או רווחים ) באיזו מידה שהיא, הנובעים משימוש או מחוסר יכולת להשתמש ברשת או בכל מידע המסופק באתר Arvatz Jewelry או בכל אתר אינטרנט מקושר, או כל אחד מתכניו, או מפעולה או מחדל שנלקחו כתוצאה משימוש ברשת או מכל סוג תוכן. בנוסף, איננו מקבלים אחריות בגין כל טעות או מחדל או תביעה בגין הפסדים הנובעים משירותים ללא תשלום. כל מאמץ נעשה כדי למנוע טעויות, אבל אנחנו לא יכולים לקבל אחריות על כל שגיאה שלך, של צדדים שלישיים שלך, קבלני משנה או הוראות עותק מודעה לא מדויקות מכל האמור לעיל. כל סוכן שיפרסם אצלנו מודעה ייחשב אחראי במישרין ובחומרה עם המפרסם כלפינו בכל הנוגע לעניינים, לרבות אישומים, הנוגעים לפרסום ולתנאים הכלולים בו.

אתה מסכים ש- Arvatz Jewelry הוא המארח הניטראלי של השירותים המסופקים דרך הרשת, ואין לו אחריות או חבות ביחס להסדרים שבהם אתה נכנס עם המפרסמים כחלק מהשימוש שלך ברשת או במוצרים או בשירותים של המפרסמים.

אתה תשפה ותשמור את Arvatz Jewelry בכל עת כנגד כל ההפסדים, הנזקים, העלויות וההוצאות (לרבות עלויות משפטיות סבירות) בגין תביעות כלשהן של צד שלישי הנובעות כתוצאה מהפרה כלשהי של הסכם זה ומעשיך או מחדליך הרשלניים.ייצוגים Arvatz Jewelry אינה מייצגת אף אתר אליו תוכל לגשת דרך הרשת. Arvatz Jewelry אינו מאשר או מקבל על עצמו כל אחריות לתוכן או לשימוש בכל קישור לאתר שאינו אתר Arvatz Jewelry.

תקופת ההסכם וסיומו הסכם זה יישאר בתוקף עד לסיומו. הסכם זה עשוי להסתיים על ידי Arvatz Jewelry או על ידיך, על פי הנוחות, באמצעות הודעת דואר אלקטרוני או הודעה כתובה מוקדמת וחמישה (5) ימי עסקים, או מיד עם קבלת הודעה על הפרה של הוראות הסכם זה, לרבות, ללא הגבלה, אם לא תציית לכללים אנחנו לא נשלם לך עמלות שלא שולמו אם החלטנו לסיים הסכם זה עקב כישלונך לציית לכללים. עם סיום הסכם זה, לא תהיה רשאי עוד להשתמש ברשת. אתה מסכים שלא תוכל, במשך 3 חודשים מסיום או מסוף תוקפו של הסכם זה, להיכנס לכל הסדר מסחרי עם כל מפרסם אשר עשה מכירות באמצעות קישורים באתר שלך במהלך 6 החודשים שקדמו לסיום או לפקיעה של הסכם זה.

יחסי הצדדים אתה ו Arvatz Jewelry-.הינם אושיות משפטיות נפרדות, ושום דבר בהסכם זה לא ייצור שום שותפות, מיזם משותף, סוכנות, זיכיון או יחסי עבודה בין הצדדים. לא תהיה לך שום סמכות לבצע או לקבל הצעות או ייצוגים מטעם Arvatz Jewelry.. לא תצהיר שום הצהרה, בין אם באתרך ובין אם באופן אחר, אשר באופן סביר היה סותר דבר בסעיף זה.

ביקורת במהלך תקופת החוזה ובהתראה מוקדמת סבירה תתיר ל- Arvatz Jewelry (ולרואי החשבון הפנימיים והחיצוניים שלה) גישה לכל החשבונות והרשומות ומסמכים ונתונים תומכים אחרים הנדרשים לצורך ביקורת השימוש שלך ברשת ועמידה בדרישות של הסכם זה.שינוייםArvatz Jewelry  שומרת לעצמה את הזכות לשנות, להתאים, להוסיף או להסיר חלקים מהסכם זה ו / או את הכללים בכל עת, וכן להוסיף, לשנות, להשעות או להפסיק כל היבט של שירותים הקשורים לרשת בכל עת. במקרה כזה, Arvatz Jewelry תודיע לך באמצעות דואר אלקטרוני, עלון או באתר Arvatz Jewelry על שינויים אלה, אשר במועד זה תוכל להסכים לשינויים אלה או לסגת מהרשת. השמה לא הזכויות או החובות הנובעות מהסכם זה ניתנות להעברה או להעברה על ידך, וכל ניסיון שיבוצע או העברה זו יהיה בטל וללא כל השלכה עתידית כלשהי. Arvatz Jewelry רשאית להקצות הסכם זה לכל יורש, מפרסם או השמה.

כוח עליון Arvatz Jewelry לא תהיה אחראית לכל עיכוב או אי ביצוע כל התחייבות על פי הסכם זה בשל כל אירוע מעבר לשליטתנו הסבירה, הכולל אך מבלי להגביל, רעידת אדמה, אש, שיטפון או כל אסון טבע אחר, סכסוך עבודה, מהומות, מהפכה, טרור, מעשי ריסון של רשויות ממשלתיות או רגולטורית, כישלון של ציוד מחשבים כשל או עיכוב של שירותים ופלטפורמות המשמשים להפעלת המדיה האלקטרונית שלנו.

טיפול במידע אישיים עיבוד נתונים אישיים עשוי להידרש, כחלק מההסכם לפרסום באמצעות רשת השותפים של Arvatz Jewelry. הקטגוריות של נתונים אישיים שעשויים להיות מעובדים אך אינם מוגבלים לשם פרטי, שם משפחה, כתובת דוא”ל, כתובת דואר, שם משתמש & כתובת IP.הנכם מסכימים לעבד את הנתונים רק בהתאם לחוקי הגנת המידע ולשימוש בתנאים הבאים:

א. לעבד רק את הנתונים האישיים על פי ההוראות המתועדות מ- Arvatz Jewelry.

ב. לעבד רק את הנתונים להשלמת השירותים, וגישה לנתונים אישיים תינתן רק לאנשים הזקוקים גישה כזו כדי להשלים את השירות.

ג. לעבד רק את הנתונים בישראל או באזור הכלכלי האירופי ללא העברת נתונים מחוץ לישראל או לאזור הכלכלי האירופי ללא הסכמה מראש ובכתב של Arvatz Jewelry.

ד. לוודא שכל העובדים ונציגים אחרים המגיעים לנתונים מודעים לתנאי הסכם זה ומחויבים להתחייבות של סודיות.

ה. לא להעסיק צד שלישי בעיבוד הנתונים ללא הסכמה מוקדמת של Arvatz Jewelry, אלא אם כן הם נדרשים לעשות זאת על פי חוקי מדינת ישראל.

ו. אתה תבטיח את רמת האבטחה המתאימה לסיכון בעיבוד או באחסון הנתונים, אמצעים אלה יכללו: התחשבות באנונימיות, בשמות בדויים ובהצפנה;
היכולת להבטיח את הסודיות, יושרה, זמינות והחוסן של מערכות העיבוד והשירותים הנלווים; היכולת לשחזר את הזמינות והגישה לנתונים אישיים בזמן, במקרה של תקרית פיזית או טכנית; תהליך לבדיקה, בחינה והערכה של האפקטיביות של האמצעים הטכנולוגיים והארגוניים לשמירה על ביטחון העיבוד;
בהערכת הרמה המתאימה של חשבון הביטחון יובאו במיוחד הסיכונים המוצגים על ידי העיבוד, בעיקר כתוצאה מהרס, תאונה, שינוי, גילוי בלתי מורשה או גישה לנתונים המועברים, מאוחסנים או מעובדים בצורה אחרת.

ז. עליך להודיע על כך ל- Arvatz Jewelry במקרה של הפרת נתונים אישיים או אירוע המסוגל להשפיע על נתונים אישיים רלוונטיים. אתה תשתף פעולה באופן מלא ותסייע במידת הצורך על מנת לאפשר ל- Arvatz Jewelry להודיע לרשות הפיקוח הרלוונטית ולסייע באיסוף מידע רלוונטי המתבקש על ידי הרשות המפקחת ולסייע בקישור של הפרות הנתונים ליחידים.

ח. ליישם אמצעים מתאימים כדי לאפשר לנושאי נתונים לממש את זכויותיהם לגשת, לשנות ולמחוק, ולהגביל או להתנגד לעיבוד או להעברה של נתונים אישיים רלוונטיים. אם נושא הנתונים יוצר בקשה ישירות אליך, עליך להעביר את הבקשה ישירות ל- Arvatz Jewelry, ו- Arvatz Jewelry תגיב לה בהתאם לחובותיה תחת החוקים הישימים.

ט. להודיע במהירות ל- Arvatz Jewelry על כל תלונה שהיא מקבלת באופן ישיר, המתייחסת לעיבוד נתונים אישיים רלוונטיים.

י. להפוך מיידית לזמין עבור Arvatz Jewelry, את המידע הדרוש כדי להדגים עמידה בהתחייבויות שנקבעו על פי הסכם זה ולאפשר ולתרום לכל ביקורת, בדיקה או תרגילי אימות אחרים הנדרשים על ידי Arvatz Jewelry.

יא. לספק במהירות מידע על הבקשה בכתב כדי להוכיח באופן סביר עמידה בתנאי עיבוד הנתונים ו / או החוקים החלים.

יב. לשמור על שלמות הנתונים, ללא שינוי, להבטיח את היכולת להפריד את הנתונים מכל מידע אחר שנוצר.

יג. הוסכם כי בכל מקרה תמחק באופן מאובטח את הנתונים בסוף השירות.

יד. על פי בקשה או סיום של הסכם זה אתה תמחק או תחזיר את הנתונים בצורה בטוחה. מחיקה תכלול הרס של כל העותקים הקיימים, אלא אם תספק ל- Arvatz Jewelry שתידרש לשמור עותק בהתאם לכל דין .

הסכם זה מהווה את כל ההסכם בין Arvatz Jewelry לך. כל ההסכמים, ההבנות, משא ומתן וייצוגים (למעט מצג שווא מזויף) הקודמים בין אם בעל פה או בכתב מבוטלים במלואן. תנאי כל תקשורת אלקטרונית אחרת לא יהוו חלק מהסכם זה.

הסכם זה כפוף לחוקי ישראל וכל אחד מהצדדים מסכים שבתי המשפט בישראל יהיו בעלי סמכות לא בלעדית לטפל בכל סכסוך הנובע מהסכם זה או בקשר אליו. שינויים בחוזה זה יכולים להיעשות רק בכתב. התנאים וההגבלות המודפסים בכל מסמך נוסף שיונפק על ידך או על ידי הסוכן שלך לא יוכרו כמחייבים.

אינך רשאי למכור, להקצות או להעביר כל אחת מזכויותיך על פי חוזה זה ללא הסכמתנו בכתב. כל ניסיון למכור, להקצות או להעביר זכויות ללא הסכמתנו, יזכה אותנו לבטל את החוזה ללא אחריות כלפיך. למי שאינו צד לחוזה זה אין זכות לפי חוק החוזים (זכויות וגופים של צדדים שלישיים) 1999 להסתמך על או לאכוף תנאים כלשהם של הסכם זה. וכן אין לו זכות לפי חוק החוזים(תרופות בשל הפרת חוזה), תשל"א-1970.

ניתוק אם חלק כלשהו של תנאים אלה ייחשב כבלתי ניתן לאכיפה או לא חוקי, מכל סיבה שהיא, אזי חלק זה ייחשב כשונה במידה הדרושה לתיקון אי-האכיפה או החוקיות, או אם לא ניתן לתקן את חוסר יכולת האכיפה או החוקיות, יש לנתק את החלק הזה מתנאים אלה, וכל חלק אחר של תנאים אלה יישאר בתוקף במלואו.

הסכם מלא תנאים אלה הם ההסכם המלא בין הצדדים בנוגע לגישה לאתר זה או לשימוש בו ולרכישת שירותים כלשהם ומחליף את כל המשא ומתן, ההתחייבויות וההסכמים הקודמים לגבי האתר והשירותים.Arvatz Jewelry רשאית, בכל עת וללא כל אחריות כלפי כל משתמש, לשנות או להתאים את התוכן של האתר או השירותים, או להגביל או לשנות את התנאים או להפסיק להציע חלקים או את כל השירותים והתכונות הזמינים. אנא בקרו בעמוד זה בכל עת שאתם ניגשים לאתר או לשירותים או משתמשים בו.

מדיניות פרטיות

ב- Arvatz Jewelry affiliates(להלן ייקראו, “Arvatz Jewelry”, “אנחנו”, “שימוש” לפי הצורך), אנו מחויבים לשמור על הפרטיות שלך בעת ביקור באתר שלנו או תקשורת אלקטרונית איתנו.מדיניות פרטיות זו קובעת כיצד Arvatz Jewelry אוספת ומשתמשת במידע ממשתמשים (“משתמש” או “אתה”) של האתר שלנו מזוהה על ידי כתובת האתר www.arvatz.co.il ו / או כל אתר אשר מתארח בתחום זה (יחד “אתר”) המופעל על ידי Arvatz Jewelry. מדיניות פרטיות זו חלה על האתר ועל כל המוצרים והשירותים המוצעים על ידי Arvatz Jewelry.

איזה מידע אנו אוספים? אנו אוספים את המידע הבא: א. מידע אישי ממשתמשים במגוון דרכים, הכוללות אך לא מגבילות, כשהמשתמשים מבקרים באתר שלנו, נרשמים באתר, מבצעים הזמנה, נרשמים לניוזלטר, מגיבים בסקר, ממלאים טופס, וכן בקשר לפעילויות, שירותים, תכונות או משאבים אחרים שאנו מספקים באתר האינטרנט שלנו. משתמשים עשויים להתבקש, לפי הצורך, לספק שם, כתובת דוא”ל, כתובת למשלוח דואר, מספר טלפון, פרטי כרטיס אשראי. יחד עם זאת, המשתמשים יכולים לבקר באתר שלנו באופן אנונימי. אנו אוספים מידע זיהוי אישי ממשתמשים רק אם הם מוסרים לנו מידע זה מרצון. משתמשים יכולים תמיד לסרב לספק מידע זיהוי אישי, אלא שהסירוב עשוי למנוע מהם לעסוק בפעילויות מסוימות הקשורות לאתר.

ב. מידע לא אישי על משתמשים בכל פעם שהם מקיימים אינטראקציה עם האתר שלנו. פרטי זיהוי לא-אישיים עשויים לכלול את שם הדפדפן, סוג המחשב ומידע טכני אודות משתמשים פירושו חיבור לאתר האינטרנט שלנו, כגון מערכת ההפעלה והנתונים המשמשים את ספק האינטרנט וכן מידע דומה אחר.

ג." cookies"וקבצי יומן יכולים לשמש באתר האינטרנט שלנו כדי לשפר את חוויית המשתמש. קובץ cookies הוא קובץ טקסט קטן שנכתב על הכונן הקשיח של אדם המכיל את מזהה המשתמש. דפדפן האינטרנט של המשתמש מציב קובצי קוקיז בכונן הקשיח לצורך שמירת רשומות ולפעמים כדי לעקוב אחר מידע אודותם. המשתמש יכול לבחור להגדיר את דפדפן האינטרנט שלהם כדי לסרב ל- cookies  או להתריע לך כאשר קבצי cookies נשלחים. אם הם עושים זאת, יש לשים לב שחלקים מסוימים של האתר עשויים שלא לפעול כראוי. תוכל למצוא מידע נוסף על השימוש בקובצי Cookie וכיצד ניתן להסיר אותם על ידי מעבר אל http://allaboutcookies.org או ל https://www.cookiecentral.com.

כיצד אנו משתמשים במידע שנאסף? כל נתונים אישיים שתיתן לנו יטופלו בקפידה ובבטחה. הנתונים האישיים שאנו אוספים משמשים כדי לספק לך את השירות שבקשת או להגיב לפנייה שבצעת.Arvatz Jewelry משתמש במידע אישי על משתמשים שאספנו למטרות הבאות:

  • כדי להתאים אישית את חוויית המשתמש: אנו עשויים להשתמש במידע באופן פרטני או מצטבר כדי להבין כיצד המשתמשים שלנו משתמשים בשירותים ובמשאבים הניתנים באתר שלנו.
  • כדי לשפר את האתר שלנו: אנו שואפים ללא הרף לשפר את הצעות האתר שלנו על סמך המידע והמשוב שאנו מקבלים ממך.
  • כדי לשפר את שירות הלקוחות: המידע שלך עוזר לנו להגיב בצורה יעילה יותר לבקשות שירות הלקוחות שלך ולצרכי התמיכה.
  • כדי לעבד עסקאות: אנו עשויים להשתמש במידע שהמשתמשים מספקים בעת ביצוע הזמנה לשירות ההזמנה, וכן לספק מידע רלוונטי לגבי המוצרים האחרים שלנו. אנו לא משתפים מידע זה באופן אוטומטי עם צדדים שלישיים, אלא במידה הנדרשת כדי לספק את השירות או כאשר ניתנה לו הרשאה מפורשת. המשתמש יכול בכל עת לשנות את העדפותיו על ידי יצירת קשר איתנו באמצעות האתר שלנו.
  • כדי לנהל את תכונות האתר: כגון תוכן, קידומים וסקרים ולשלוח מידע משתמשים שהם הסכימו לקבל על נושאים שלדעתנו יעניינו אותם.
  • לשלוח הודעות דואר אלקטרוני תקופתיות: כתובת הדואר האלקטרוני של המשתמשים תשמש לשליחת מידע ועדכונים בנוגע להזמנות שלהם וכן (א) להשיב לפניותיהם ובקשותיהם או (ב) לספק מידע רלוונטי לגבי המוצרים האחרים שלנו.

אם המשתמש מחליט להצטרף לרשימת התפוצה שלנו, הם יקבלו הודעות דוא”ל שעשויות לכלול חדשות של החברה, עדכונים, מידע הקשור למוצר או שירות וכו’. אם בכל עת המשתמש ירצה לבטל את המנוי לקבלת הודעות דוא”ל עתידיות, אנו כוללים הוראות מפורטות כיצד לבטל את המנוי בחלק התחתון של כל הודעת דוא”ל או המשתמש יכול לפנות אלינו באמצעות אתר האינטרנט שלנו.

זכותו של משתמש לבטל את הסכמתו אם אינך רוצה להמשיך לקבל תכתובות דואר אלקטרוני מאיתנו, אנא יידע אותנו על ידי שליחת הודעת דואר אלקטרוני  Ohadaruats@gmail.com. אם תבקשו לתקן או לדכא רשומות המכילות את הנתונים האישיים שלכם, נשתדל לעשות זאת באופן מידי כמו מעשי; עם זאת, ייתכן שתקבל תקשורת בתקופת המעבר ובזמן שאנו מעבדים את הרשומות שלך.

כיצד אנו מגנים על המידע שלך אנו מאמצים את איסוף הנתונים, שיטות האחסון והעיבוד המתאימים כדי להגן מפני גישה לא מורשית, שינוי, גילוי או הרס של המידע האישי שלך, שם משתמש, סיסמה, פרטי העסקה ונתונים המאוחסנים באתר שלנו.חילופי נתונים רגישים ופרטניים בין האתר לבין המשתמשים בו מתרחשים על גבי ערוץ תקשורת מאובטח של SSL ומוצפנים ומוגנים בחתימות דיגיטליות. האתר שלנו עומד גם בתקני הפגיעות של PCI כדי ליצור סביבה בטוחה ככל האפשר עבור משתמשים.

שיתוף המידע האישי שלך אלא אם ניתנה לנו הרשאה מפורשת לעשות כן; אנחנו לא מוכרים, סוחרים, או שוכרים מידע אישי של משתמשים. אנו עשויים ללא הסכמה לשתף מידע מצטבר גנרי שאינו מקושר למידע מזהה אישי כלשהו לגבי מבקרים ומשתמשים עם שותפינו העסקיים, שותפים עצמאיים מהימנים ומפרסמים למטרות המתוארות למעלה. אנו עשויים להשתמש בספקי שירות של צד שלישי כדי לסייע לנו להפעיל את העסק שלנו ואת האתר או לנהל פעילויות בשמנו, כגון שליחת ידיעונים או סקרים.

אתרי צד שלישי המשתמשים עשויים למצוא פרסום או תוכן אחר באתר שלנו, המקשר לאתרים ולשירותים של השותפים שלנו, הספקים, המפרסמים, נותני החסות, מעניקי הרישיון וצדדים שלישיים אחרים. אנחנו לא שולטים בתכנים או קישורים המופיעים באתרים אלה ואיננו  אחראים לנהלים המועסקים על ידי אתרי אינטרנט מקושרים או דרך האתר שלנו. בנוסף, אתרים או שירותים אלה, לרבות התוכן והקישורים שלהם, עשויים להשתנות כל הזמן. אתרים ושירותים אלה עשויים להיות בעלי מדיניות פרטיות ופוליסות של שירות לקוחות. גלישה ואינטראקציה בכל אתר אחר, כולל אתרים שיש להם קישור לאתר שלנו, כפופים לתנאים ולמדיניות של האתר.

פרסום מודעות המופיעות באתר שלנו יכולות להיות מועברות למשתמשים על ידי שותפי פרסום, שעשויים להגדיר קובצי cookies קובצי cookies אלה מאפשרים לשרת המודעות לזהות את המחשב שלך בכל פעם שהם שולחים לך פרסומת מקוונת כדי לאסוף מידע זיהוי אישי שאינו על עצמך או על אחרים המשתמשים במחשב שלך. מידע זה מאפשר לרשתות מודעות, בין היתר, לספק פרסומות ממוקדות, שלדעתן יעניינו אותך ביותר. מדיניות פרטיות זו אינה מכסה את השימוש בקובצי cookies על ידי כל המפרסמים.

שינויים במדיניות הפרטיות

על מנת לעמוד בקצב החקיקה והשיטות המומלצות, אנו עשויים לשנות את מדיניות הפרטיות בכל עת. כאשר נעשה זאת, אנו נפרסם הודעה בדף הראשי של האתר שלנו. אנו מעודדים את המשתמשים לבדוק את הדף הזה לעתים קרובות, כדי לקבל מידע על האופן שבו אנו מסייעים להגן על המידע האישי שאנו אוספים. אתה מאשר ומסכים כי באחריותך לבדוק מדיניות פרטיות זו מעת לעת ולהיות מודע לשינויים. הסכמתך לתנאים אלה  באמצעות שימוש באתר זה, אתה מביע את הסכמתך למדיניות זו. אם אינך מסכים למדיניות זו, אל תשתמש באתר שלנו. המשך השימוש שלך באתר לאחר פרסום שינויים במדיניות זו ייחשב לקבלה שלך לשינויים אלה.

צור קשר אם יש לך שאלות בנוגע למדיניות פרטיות זו, לנוהלי אתר זה או לעסק שלך עם אתר זה, אנא צור איתנו קשר במייל:  Ohadaruats@gmail.com

תודה ובהצלחה על שיתוף הפעולה ועל "ההפריה ההדדית" מ- Arvatz Jewelry.